Исторически софтуерните продукти за управление на бизнеса са възникнали като отделни системи за счетоводство, търговия, производство и т.н. С времето се разбира, че да се работи с отделни софтуерни продукти за различните нужди на фирмата е трудно и слабо ефективно. ERP системите се появяват на пазара като решение на проблема интегрирайки в един продукт всички функционалности.
Освен интегрирана функционалност за всички отдели в компанията в една единствена софтуерна система, която съхранява данните си в единна база-данни професионалната ERP система трябва да предложи и средства за планиране на ресурсите, като инструменти за прогнозиране на нуждите от стоки и материали и инструменти за планирането на доставките, производството и продажбите.
Управлението на бизнес процеси е основната идеология на работа на Zeron® V/4. Дейността на фирмата се разделя на отделни бизнес процеси, като всеки процес има собствена диаграма на задачите, които трябва да се изпълнят. Всяка задача има своя независима цел но обединени в бизнес процес задачите работят заедно за постигането на целта на целия процес подобно на блокчетата в конструктурите тип Lego®. Всяка задача има отговорни служители и краен срок за изпълнение. Всеки оператор има централен екран показващ всички задачи от всички бизнес процеси, по които той има отговорности, съответно с крайните срокове за изпълнението им. Задачите се показват на операторите и във вид на работен календар. Управлението на бизнес процесите обхваща не само стандартните за ERP системата задачи като фактуриране, плащане и т.н. но и типични CRM задачи като телефонни разговори, имейли, формуляри (попълване на договори и бланки), показване към потребителя на инструкции за работа в реално време и т.н. Тоест бизнес процесите могат да обхванат всеки един аспект на работата на Вашите служители и съответно по-късно всеки един аспект от работата на служителите може да бъде проследен: какво са свършили, кога са го свършили, какви решения са взели, закъснявали ли са извън поставените срокове и още много други.
За разлика от други конкурентни продукти на пазара Zeron® V/4 се настройва към процесите на Вашата компания, а не обратното. При промяна на процеса, можете да промените софтуера, с едно движение на мишката, без загуба на време и средства.
Идеята на системите от тип CRM е да се улеснят и координират всички действия, които се предприемат в отношенията с клиентите като крайната цел е повишаване на успеваемостта при продажбите и подобряване на следпродажбеното обслужване на клиентите. Управляват се процесите по комуникацията с клиентите (телефонни разговори, имейл, срещи, писма, факсове и т.н.). Също така се управляват и координират действията на отделните търговци така че те по-добре да работят в екип по отделните проекти. Важен момент е, че в системите от този тип влизат и всички файлове на договори, оферти, протоколи и т.н. в единна картотека за отделните клиенти. Управляват се и маркетингови кампании. CRM системите също така следят и управляват времетраенето на събитията с цел заплащането на това време от клиента или с цел оптимизацията на броя на служителите необходими за изпълнението на задачите.
CRM софтуерът е важна част от всяка съвременна компания, на пазар, в който удовлетворението на клиентите е все по-ключова съставка на продажбите и репутацията на търговеца.
"Бизнес изследване и анализи" и представлява система от специални видове справки, предназначени за анализи чрез задаване на въпроси и получаване на отговори. За разлика от масово използваните в ERP софтуерните продукти традиционни справки, които показват двуизмерна информацията по колони, BI справките показват информацията триизмерно във вид на куб с разрези и сечения. С помощта само на мишката Вие кръстосвате различни видове данни и по този начин задавате въпросите, а BI системата отговаря чрез сумиране на данните според получените сечения, както и с показване на конретните бизнес операции, от които се формират сумите по сеченията (drill down).
В края на 2016 компанията ни пусна и нов "BI център" (Система за бизнес анализи чрез табла/dashboard), който значително улеснява структурирането и анализа на данните. Новите и модерни интерактивни бизнес анализи се посрещат отлично от потребителите, защото им дават неограничени възможности за визуализация на всички данни на компанията, а също така са важни при съставяне на отчети, справки и други типове текущи анализи за търговските отдели и мениджмънта на компаниите.
Дори да се занимавате само с услуги пак ще Ви е необходимо да създавате и чисто търговски документи като поръчки и фактури. Производствената, сервизната и други дейности в един момент също преминават през търговски операции. Смятаме, че в Zeron V/4 сме развили решенията за търговия в максимална степен. За тези 15 години опит и над 1000 клиента сме добавяли и добавяли всички малки частички функционалност, които правят една търговска система завършена.
Като потребители ще разполагате с дефиниране на артикули с произволна сложност на групирането им, както и на съдържащата се в дефинициите им информация. Поддържат се всякакви вариации на единици мерки и допълнителни единици мерки. Поддържат се множество видове баркодове, тегла и обеми за артикулите. Поддържат се специфични за Вашите клиенти и доставчици кодове и наименования на артикулите. Поддържат се всякакви видове ценови листи с валидности и разнообразни настройки като цени и отстъпки според количеството, цени и отстъпки според оборота, клиентски карти, бонус точки и други. Поддържат се различни видове снимки на артикулите и допълнителни описания с готовност да се покажат в онлайн магазин или B2B система за поръчки, както и да се правят оферти с отпечатване на картинки на артикулите. Поддържат се различни типове артикули като стоки, комплекти, услуги, продукти и полуфабрикати, материали и така нататък. Поддържат се количествени разделители на артикулите като Партиди и срокове на годност, Серийни номера и гаранции, Вид качество, Размери, Модели, Цветове, Доставчици, Производители, съвместимост с други артикули, както и други дефинирани от потребителя признаци. Поддържа се добавяне на нови колони с информация специфична за Вашия бизнес.
Подобно на артикулите и за контрагентите се поддържа дефиниране с неограничена сложност на групирането и съдържащате се в дефиницията на контрагентите информация. Поддържа се и контактна информация с лица за контакт и техните длъжности, телефони, имейли, адреси и други. За клиентите се поддържат и кредитни лимити, кредитни рейтинги, ABC информация, много фирми с един собственик и така нататък. Поддържа се добавяне на нови колони с информация специфична за Вашия бизнес.
Складовете са групирани в дистрибуционни центрове и за тях също така се поддържа много разнообразна информация и могат да се добавят нови колони, специфични за Вашия бизнес.
По отношение на доставките и продажбите Zeron V/4 разполага с всичко необходимо като запитвания, оферти, проформи, поръчки, консигнации, стокови разписки, фактури, внос и временен внос, продажби на дребно, фактури за износ и други операции. Чрез системата за управление на бизнес процеси (BPM) тези търговски документи могат да се организират в различни специфични за Вашия бизнес последователности и отговорни отдели. Системата поддържа автоматично трансформиране(наследяване) на данните на документите един в друг, например: офертата да премине в поръчка, след това в стокова разписка и най-накрая във фактура. Поддържат се и шаблони за документи с предварително въведени видове стоки и количества. Zeron V/4 разполага с вграден дизайнер за оформяне на Ваши индивидуални изгледи за отпечатване на документите.
Zeron V/4 разполага с най-разнообразни предварително дефинирани справки: Списъци, наличности, обороти, картони, описи на документи, консигнации, вземания и задължения, покупки,продажби, ABC анализи, консолидирани справки и други. Ако имате нужда от още видове, разполагате и с вграден генератор на справки, с който можете много бързо и лесно да си създадете Ваши видове справки. А чрез решението „Zeron BI” можете да правите и анализи на данните чрез триизмерни сечения. Също така е важно, че в Zeron V/4 сме изградили система, чрез която ние можем да направим каквато и да е справка само чрез средства на продукта, без да допрограмираме неговия сорс код - с тази система ни можем за кратко време да добавим нови справки по Ваше конкретно задание и с произволна сложност.
Чрез системата за управление на бизнес процеси (BPM) могат да се организират всевъзможни варианти на дистрибуционни канали и фирмени политики в областта на дистрибуцията. А чрез решението Zeron Mobile Вашите търговци и шофьори могат да въвеждат нужната информация и да правят необходимите им справки в движение.
Има много различни видове фирмени политики в областта на дистрибуцията. Вашите клиенти поръчват продуктите Ви онлайн а след това Вие ги доставяте до техния адрес? Вашите търговци обикалят Вашите клиенти, събират поръчки а след това Вашите шофьори доставят поръчаните продукти? Вашата дистрибуция е организирана по модела „екс ван“, при който Вашите търговци продават продуктите Ви директно от товарните си автомобили? Вие работите с търговски вериги и получавате поръчки чрез EDI?Вие дистрибутирате стоките си чрез външни куриерски фирми? Вие имате Ваш специфичен модел на дистрибуция? Zeron V/4 ще Ви предостави мощен инструментариум за информационното обезпечаване на Вашата дистрибуция без значение какъв е той.
Поддържат се детайлни възможности за организация на дистрибуцията по търговски екипи, пазари, територии, маркетингови кампании и различни други параметри. В това отношение Zeron V/4 е един от най-гъвкавите продукти на пазара. Поддържа се и задаването на продажбени цели или целеви бюджети по всички дефинирани параметри на дистрибуцията и следене на изпълнението им.
Поръчката за продажба обикновенно е крайъгълният камък на дистрибуцията. Поръчката за продажба в Zeron V/4 може да бъде въведена по всякакви начини. Освен ръчно по стандартния начин поръчките за продажба могат да се получават и въвеждат автоматизирано от Вашия онлайн магазин или B2B портал и след получаването им да бъдат уведомени отговорните служители, че е необходима доставка. Поръчките могат да пристигат по EDI от търговските вериги или чрез текстов или MS Excel файл с предварително договорен между Вас и Вашите партньори формат. Поръчките могат да бъдат въвеждани от Вашите търговци на място при клиентите през таблет или смарт телефон използвайки решението „Zeron Mobile”. Могат да се дефинират шаблони за често поръчваните от клиентите комбинации от стоки (например при първо зареждане) или при нова поръчка от определен клиент автоматично да се зареждат данните от предишната му поръчка или пък от неговата поръчка от точно този ден от миналата седмица. Вариантите са много и най-често са строго индивидуални за конкретната фирма. Ние имаме средствата да ги настроим по Вашия начин.
Zeron V/4 поддържа и разнообразни модели на ценови политики. Поддържат се цени по стоки, групи стоки, според конкретен клиент или група клиенти, според склада на продажбата, според количествата или общите стойности на сделката, според вида на дистрибуционния канал и още много други варианти.
Чрез решението ни за управление на транспорта можете да управлявате в най-големи детайли отделните транспортни курсове свързани с дистрибуцията, както и в последствие да правите справки за това кои Ваши автомобили какви товари са превозили, каква е била стойността на превозените стоки по различните транспортни дестинации и други справки, чрез които допълнително да се измерва ценовата ефективност на Вашата дистрибуция.
Събирането на плащания в брой на място при клиента също се поддържа, както се поддържат и различни политики в обастта на кредитните лимити или специалните условия на дистрибуция различни при различните начини на плащане.
Чрез решението „Отношения с клиенти“ (CRM) можете да добавите към дистрибуцията си и маркетингови кампании, различни видове предпродажбени отношения като „ухажване“ на нови клиенти и други.
Препоръчително е интерфейса на софтуера да е максимално опростен и съобразен със съвременните хардуерни системи за продажби на дребно с тъчскрийн екрани (работа с докосване с пръсти). Поради тази причина много фирми използват самостоятелни системи за продажби на дребно но това е крайно неефективно. Zeron V/4 предлага предимствата на мащабна ERP система интегрирана с професионално изработено решение за продажби на дребно.
Системата за продажби на дребно на Zeron V/4 е изградена с удобен специализиран интерфейс разработен конкретно за нуждите на работа на каси в магазини и хипермаркети. Този интерфейс съдържа много малко визуални елементи, текстовете са с едър и четим отдалече шрифт, иконките на бутоните са големи и видни. Всичко е оптимизирано за работа на тъчскрийн екрани.
Интеграцията с основната ERP система е пълна. Данните между касите и сървъра се обменят в реално време през интернет и по този начин промените в цените и отстъпките по промоции и специални условия се отразяват веднага на касите. Също така всички продажби на касите веднага се отразяват в основната база-данни на фирмата и участват в планирането на доставките. Мениджмънтът може в реално време да следи оборотите в магазините.
Поддръжат се и всевъзможни допълнителни хардуерни устройства свързани с касите: разнообразни видове баркод четци, четци на магнитни карти, връзка с електронни везни и поддръжка на теглови баркодове. Поддържат се различни видове касови апарати и фискални принтери. Автоматизирано могат да бъдат издавани фактури и те да се отпечатват директно през фискалния принтер.
Поради пълната интеграция с основната ERP система осчетоводяването на продажбите на дребно е изцяло автоматизирано. Намалена е максимално необходимостта от ръчни операции, същевременно се ограничават загубите и кражбите.
Поддържа се мощната подсистема на Zeron V/4 за всякакви видове справки.
И още много функции, системата за продажби на дребно на Zeron V/4 реално е внедрена както в индивидуални магазини, така и в големи търговски вериги.
Не всеки софтуер за управление на бизнеса е подходящ за Професионалните услуги тъй като те често нямат директно материално изражение, няма складови наличности или необходими материали. Други услуги пък само съпътстват търговските, транспортните, производствените и сервизните операции. Каквито и услуги да извършвате Zeron V/4 може да Ви предложи информационно решение.
Zeron V/4 поддържа артикули от тип услуга, чрез които можете да дефинирате картотеката на извършваните и предлаганите от Вас професионални услуги. Тези услуги могат да имат и единици мерки за количество или време. Поддържат се и разнообразни ценови листи на извършваните услуги. Освен за продажбите могат да се въвеждат данни и за доставените услуги като тяхната стойност може автоматично да се разпределя от системата върху стойността на доставените стоки, които дадена услуга е съпътствала (транспорт, застраховки, товаро-разтоварни и други).
Много често предлаганите услуги са на абонаментен принцип и се фактурират регулярно на клиентите. Zeron V/4 поддържа артикули тип абонамент, които също могат да бъдат подредени в картотека и да им се зададат разнообразни ценови листи но се следи и времето, за което са били фактурирани. При изтичане на срока, за който даден абонамент е бил фактуриран Zeron V/4 автоматично ще уведоми отговорните служители, че трябва да се фактурират определени абонаментни услуги на определени клиенти за определени срокове. Също така чрез решението за управление отношенията с клиенти могат автоматизирано тези фактури за абонаменти да се разпратят до клиентите или клиентите да бъдат предварително уведомявани чрез имейл, sms или писма, че изтича валидността на услуги, за които са абонирани.
Поддържа се картотека със сключени договори за абонаменти услуги. За всеки договор се поддържа детайлна информация кой е клиента, вида на услугите, периода на валидност и договорените цени. Тези договори могат да бъдат и автоматично генерирани в процесите за продажба на нови клиенти.
В бизнес процесите за услуги по сервиз или техническа поддръжа могат да се поставят задачи, които автоматично проверяват и сигнализират дали обслужвания клиент е с валиден абонамент. Също така се поддържат и задачи в бизнес процесите, в които се отчита отработеното време и кое е платено и кое не. Поддържат се и календари на служителите извършващи услуги, в които автоматично постъпват задачи по изпълнението на услугите.
Имаме опит и конкретни клиенти в най-различни бизнеси с професионални услуги като Счетоводни къщи, Адвокатски кантори, Поддръжка на етажна собственост, Почистване, Озеленяване, СОТ охранителни фирми, Инкасо, Физическа охрана, Граждански трезори, Кабелни оператори, Застрахователни брокери, Софтуерни фирми и много други.
Zeron V/4 разполага с интегрирана CRM система ведно с ERP функциите. По този начин се улесняват и координират всички действия, които се предприемат в отношенията с клиентите като крайната цел е повишаване на успеваемостта при продажбите и подобряване на следпродажбеното обслужване на клиентите. Управляват се процесите по комуникацията с клиентите (телефонни разговори, имейл, срещи, писма, факсове и т.н.). Също така се управляват и координират действията на отделните търговци така че те по-добре да работят в екип по отделните проекти. Поддържа се прикачане на всички външни файлове на договори, оферти, протоколи и т.н. в единна картотека за отделните клиенти.
Управляват се и маркетингови кампании. Zeron V/4 поддържа маркетингови кампании по телефон, sms, имейл, с писма, както и други видове кампании настроени чрез BPM подсистемата. Поддържат се и цялостни маркетингови проекти, съдържащи в себе си няколко вида канали за комуникация, организиране на маркетингови събития, бюджет на кампанията, отговорни служители, крайни срокове и други.
Поддържа се управление на отработеното време по събитията с цел заплащането на това време от клиента или с цел оптимизацията на броя на служителите необходими за изпълнението на задачите.
Ключови процеси, които обхваща Zeron V/4 CRM са:
- Автоматизиране на продажбите. Управление на продажбения процес от планирането, "ухажването" на потенциалния клиент, през поръчките до преустановяване на взаимоотношенията с него
- Автоматизиране на маркетинга. Управление на маркетингови кампании, сегментиране и генериране на потенциални клиенти, рейтинг на най-добрите клиенти
- Автоматизиране на следпродажбеното обслужване. Консултации, техническа поддръжка, обработка на запитвания и проблеми
- Мониторинг и статистика. Анализ на поведението, посещенията и бизнес резултатите
Информационният обмен между тези функционални процеси протича бързо и лесно, като улеснява работата на екипа, стимулира продажбите и повишава качеството на услугите.
Софтуерните продукти от тип CRM днес са широко предлагани на пазара тъй като фирмите имат нужда от подобен софтуер. Практиката и най-различни мащабни проучвания обаче сочат, че повечето закупени от компаниите CRM системи седят неизползвани. Защо е така? Има няколко причини. Първата е, че в повечето случаи тези софтуери са отделни от основната система, с която служителите и търговците работят и това ги затруднява. Втората причина е, че често тези системи са безсмислено сложни и търговците вместо да са улеснени в контактите си с клиентите остават затруднени от излишно сложната работа с CRM софтуера и започват да не го използват. Третата причина е, че няма връзка между действията извършвани в софтуера за управление отношенията с клиенти и основната ERP система, което води до слаба обратна информация към мениджмънта и това допълнително намалява използването на CRM системите.
В Zeron V/4 сме се постарали да избегнем тези проблеми. Първо CRM частта на нашия софтуер не е отделна а е интегрирана в основната система. Второ вместо отделен CRM модул в Zeron V/4 има CRM задачи, които могат да бъдат вграждани в бизнес процесите заедно с всякакви други задачи и така CRM и ERP функционалност гладко се преливат една в друга. Също така интерфейсът за работа със CRM задачите в Zeron V/4 е максимално опростен.
Изискванията в съвременния високотехнологичен свят налагат все по-голяма интеграция между хора и машини за постигане на високотехнологично и икономически ефективно производство. Zeron V/4 предлага всичко необходимо за да посрещне едно производство своите съвременни нужди.
Поддържат се разнообразни типове артикули като продукти, полуфабрикати и материали. Поддържа се съставянето на структура на продуктите (материалите, от които се произвежда един продукт) на неограничено много нива на влагане. Поддържат се и алтернативни варианти на структура за един продукт. Поддържа се продуктово конфигуриране като предварително, така и само по конкретна поръчка от клиент. Продуктовият конфигуратор дава възможност бързо и гъвкаво да се определят необходимите материали, да се проследи къде какви наличности има, да се изберат алтернативни материали по определени критерии или да се поръчат липсващите материали, както и да се определят продажните цени на продукта съобразно формираната му себестойност.
Поддържа се както производство в една операция, при което в един момент се изписват всички материали и се заприхождава готовият продукт, така и производство чрез маршрути, при което материалите се изписват на етапи според предварително съставен производствен план (routing). Поддържа се дефиниране на много типове различни маршрути за различните производствени процеси. За изпълненито на производството чрез маршрути се поддържа интерфейс за удобно навигиране през етапите на производствените маршрути след всяка поръчка за производство.
Поддръжа се както сериино производство така и поръчково производство, при което се задават индивидуално планирани материали за всяка поръчка за производство и се съставя индивидуален план за всяка конкретна производствена поръчка и се формира конкретна продажна цена.
Поддържа се освен производство чрез влагане и производство чрез разпад, при което от склада се изписва продуктът а се заприхождават получените от разпада материали. Производството чрез разпад също може да бъде извършено в една операция или чрез етапи(маршрути), при което получените материали се заприхождават в склада на етапи във времето.
Поддържа се и производство на ишлеме (когато друга фирма произвежда по Ваша поръчка и с Ваши материали). Поддържа се следене на предадените материали към външната фирма-производител, както и междинно и крайно отчитане на завършеното производство. Следене какво още остава да се произведе и задълженията на външната фирма-производител на невложени материали. Поддържат се автоматизирани фактури за ишлеме, при които се заприхождава във Вашия склад произведеното от външната фирма и автоматично се осчетоводява само стойността на ишлемето.
Чрез решението за управление на проекти на Zeron V/4 се поддържа и проектно производство, при което етапите на всяка конкретна поръчка за производство включва и проектирането на продукта, бюджетирането на материалите, събирането на работен екип, отразяването на отделеното време от екипите и други.
Проследяват се производствените фири и производствения брак, както и полученият на склад производствен скрап. Следят се отклоненията от нормите при влаганите в производството материали.
Поддържат се и всякакви количествени разделители и характеристики за продуктите и материалите като партиди, сериини номера, цветове, размери и други.
Чрез решението за прогнозиране и планиране и системата MRP на Zeron V/4 необходимите за производството материали се планират своевременно. Чрез системата CRP автоматизирано се генерират детайлни производствени календарипо дни и часове, които системата формира според свободния производствен капацитет и свободните работни звена (work centers). Също така чрез системите Available-To-Promise и Capable-To-Promise производството автоматизирано получава информация за това какво е необходимо да се произвежда по конкретни поръчки от клиенти.
Поддържа се следене на непреки разходи (административни разходи, вода, електричество и други). Непреките разходи могат да се определят предварително на принципа стандартна цена/вариация (standard cost / variation)или в момента на реалното осчетоводяване на непряк разход той да се калкулира в себестойността на произведените продукти назад във времето, за което се отнася.
Счетоводното отразяване на производствените процеси е напълно автоматизирано като се поддържат разнообразно модели на автоматично осчетоводяване.
Поддържат се мощни и най-разнообразни справки за отчитане и управление на производствените процеси.
Бързото и ефективно обслужване на клиентите е важно за тяхната удовлетвореност от продуктите на компанията и повишава лоялността им. Zeron V/4 поддържа пълна гама от инструменти за информационно обезпечаване на сервизната дейност.
Поддържа се Оферта за сервизни услуги, Поръчка за сервиз, Искане материали за сервиз, Сервизна поръчка, Извършени сервизни услуги , Изписване от сервиз и други. Поддръжа се гаранционен и извънгаранционен севриз. Задават се крайни срокове за извършване на сервиза, тези срокове се проследяват и отговорните се сигнализират автоматично за необходимите действия. Отчита се отработеното време от сервизните техници. Поддържа се картотека на специфичните за фирмата видове сервизни операции. Могат да бъдат дефинирани разнообразни шаблони за принципно извършваните операции в сервиза. Следи се експресността на поръчките за сервиз (обикновенна, бърза, експресна, както и дефинирани от потребителя). Поддържат се и периодични сервизни услуги по профилактика.
Поддържа се детайлна картотека на техниката, която се намира при клиенти но се поддържа на сервиз от фирмата. Информацията в тази картотека може да се попълва автоматично от Zeron V/4 при продажба на техника на клиент, а може и ръчно да се добавя в нея техника, която клиентът е закупил от другаде но ще бъде сервизирана в сервиза на фирмата. Информацията от тази картотека може да се ползва за автоматизирано известяване на клиентите за настъпила нужда от периодично сервизиране на техниката им, както и за различни маркетингови кампании от решението за управление отношенията с клиенти на Zeron V/4.
Чрез решението за Прогнозиране и планиране могат да се изчисляват необходимите части за сервиз и тези, които не са налични и трябва да бъдат заявени за доставка се показват на съответните отговорни потребители.
Поддържа се следене движението на дефектни компоненти. Приемане на дефектни компоненти, връщане компонент към доставчик и приемане компонент от доставчик.
Поддържа се попълването на всякакви необходими бланки по сервизната дейност. Системата разполага и с разнообразни справки за дейността в сервиза, както и се поддържа мощна подсистема за дефиниране на нови справки според индивидуалните нужди на различните сервизи.
Поддържат се всички световно наложени концепции като Material Requirements Planning (MRP) и Material Resources Planning (MRPII), Distribution Resourses Planning (DRP), Capacity Requirement Planning (CRP), Available-To-Promise и Capable-To-Promise.
Всички тези концепции може да не са познати на компании, които досега на са имали истинска ERP система, но всички тези концепции в основата си съдържат ясни и конкретни правила за автоматизирано управление на снабдяването и управление на производствените мощности. Те съдържат натрупания световен опит в планирането.
Zeron V/4 поддържа прогнозиране на продажбите (Sales Forecasting). Това означава, че всяка нощ сървърът на системата изчислява по определени модели какво ще бъде продадено от стоките и продуктите на фирмата за определени периоди напред във времето. Тази прогноза се базира на статистически модели, включващи прадажбите за изминали периоди презичислени през сезонните индекси и пазарния тренд и съобразени с предстоящи събития като промоции и акции.
Системата Material Requirements Planning (MRP) взима информацията за прогнозите на продажбите и изчислява какви стоки и материали за производство ще са необходими и спомага за планирането на снабдяването. След като всяка нощ тази система свърши своите изчисления и определи какви стоки и материали трябва да се доставят тя автоматично уведомява определените за тези артикули закупчици. На сутринта, когато дойдат на работа тези потребители-закупчици виждат в календарите си какво системата е изчислила, че трябва да се доставя. Разбира се последната дума имат закупчиците, които могат ръчно да редактират прогнозите на системата и да задвижат съответните процеси за снабдяване.
По подобен начин и системата Distribution Resourses Planning (DRP) взима данни от прогнозите за продажбите и планираното от MRP но го разпределя по вътрешно фирмените дистрибуционни центрове.
Каквото и да се планира за производство обаче не е сигурно дали фирмата има капацитета да го произведе. Системата Capacity Requirement Planning (CRP) следи доколко са натоварени производствените мощности на фирмата и кога във времето определен продукт може да бъде произведен. Също така системата генерира детайлни производствени календари за всяко работно звено (work center), като календарите са освен по дни и по точните часове на изпълнение.
Системите Available-To-Promise и Capable-To-Promise пък се грижат за това на при поръчване на стоки от клиентите след определени изчисления да им се обещава дата на доставка, максимално близо до реалната. Тези системи също така се грижат и за това ако се поръча от клиент определена стока и тя не е налична автоматизирано да се сигнализира отдел доставки, че е необходимо да се доставя стока по поръчка на конкретен клиент. Посъщия начин се сигнализира и отдел производство, че е необходимо да се поризвежда по поръчка на клиент. По обратен ред щом поръчаната стока се достави или произведе се уведомява търговеца, че има готовност за експедиция към клиента.
Той обикновенно е тясно място при доставките и продажбите защото е ограничен по капацитет и с това трябва да се съобразяваме. Транспортните дейности трябва да се планират внимателно за да са ефективни и да добавят колкото се може по-малко увеличение към себестойността на стоките и продуктите доставяни и продавани от копманията. Транспортираните стоки трябва да пристигат навреме където са необходими и когато са необходими.
Решението „Управление на Транспорта“ на Zeron V/4 адресира тези проблеми. Поддържа се дефинирането на видове опаковки и транспортни дестинации. Поддържат се Товарителници с техните товари, дестинации и дати. Подържа се отчитането на конкретните товарения и разтоварвания по време на транспортния курс. Товаренията и разтоварванията могат да се въвеждат и чрез мобилни устройства от решението “Zeron Mobile”.
Чрез връзки с решението „Автопарк“ се следят картотеките на автомобилите и свързаните с тях шофьори.
Следят се капацитетите на превозните средства, както и графиците им с цел да се знае кое превозно средство кога е свободно, кога и за какво е планирано и дали е ефективно натоварено. Следят се и стойностите на транспортираните товари с цел да се търси по-добра ефективност.
Поддържат се прави и обратни курсове. Поддържат се свързани курсове за няколко прекачвания на един и същи товар. Поддържа се следенето на собствени и/или наети транспортни средства превозващи собствени и/или чужди товари. Следи се и транспортирането на товари в рамките на вътрешни за компанията дестинации.
Бизнес процесите на Zeron V/4 поддържат логистични връзки между транспортните документи и другите търговски документи като поръчки за доставка и поръчки за продажба, пакинг листове и фактури. Генерират се всякакви необходими печатни форми като Товарителница, Нареждане за товарене, Пътни листове и други. Поддържат се автоматизирано начисляване на разходите за транспорт върху себестойността на превозваните стоки. Поддържат се разнообразни справки за извършения транспорт.
През юни 2020, Елит Софтуер стартира и новият продукт на компанията, насочен към Транспортната индустрия - Zeron Transport.
Zeron Transport ERP е създаден да отговори на нуждите на транспортните фирми, като използва всички най-съвременни технологии достъпни днес. В продължение на повече от 3 години преди излизането си на пазара продуктът e внимателно планиран от екип висококвалифицирани IT специалисти, съвместно с професионалисти в транспортния бранш.
Обединява на едно място и автоматизира всички технологии и информация, които се използват от транспортните фирми в ежедневната им работа, като GPS данни в реално време, изобразяване и проследяване на транспортните курсове, върху географски карти, автоматично изчисление на пътните такси за цяла Европа, импорт на транспортни заявки директно от имейлите на товародателите, автоматизиран импорт на разходите от картови трансакции и много други.
Повече можете да научите в страницата на Zeron Transport - https://transport.zeron.bg
В Zeron V/4 сме се постарали решението за управление на проекти да съдържа максимално много от необходимите инструменти, но същевременно с тях да се работи лесно и ефективно.
Zeron V/4 поддържа Проекти за доставка на услуги, Проекти за търговски дейности, Проекти за производство, Проекти за маркетингови кампании и други видове потребителски дефинирани проекти.
Дефинират се йерархични етапи за проектите с ефиктивните им дати на изпълнение. Времетраенето на отделните етапи на проектите се изобразява и в диаграми на Гант. В тези диаграми много по-удобно се проследява дали има припокриване на задачи и кога има оставащо свободно време за ангажиране. Поддържа се управлението и на групи взаимосвързани проекти. В диаграми на Гант се изобразяват и всички проекти активни в момента във фирмата, заедно с ангажираните от тях ресурси за много по-удобно планиране.
Поддържа се планирането на необходимите ресурси (служители, оборудване, автомобили) за проектите. Планират се и необходимите материали за проектите. Детайлно се следят операциите за всеки етап на проектите по време на изпълнението им. Отчита се отделеното време по ресурси. Поддръжа се "платено"(billable) или "неплатено"(non-billable) отделено време труд.
Служителите, автомобилите, машините и оборудването се групират в работни звена (Work centers) и се следи участието им в етапите на проектите. Поддържа се изчисление на свободния капацитет по работните звена според планираното време. Всички участници в проект автоматизирано получават задачите си по проекта в своите лични работни календари.
Поддържат се предварително подготвени шаблони за често изпълняваните проекти. Всички проекти или групи проекти поддържат и бюджети по време, количества и пари.
Zeron V/4 поддържа разнообразни справки за следене изпълнението на проектите. Разполагаме с мощна подсистема за дефиниране на всякакви изисквани от клиента справки по проектите, включително и BI (Business Intelligence) справки.
Поддържа се свободно дефинируем сметкоплан с неограничено много подгрупи и нива на групиране и буквени-цифрени кодове. Поддържа се както ръчно въвеждане на счетоводните операции, така и най-разнообразни видове автоматизирани осчетоводявания. Поддържа се дебит/кредит, корспонденции, оборотни ведомости, главни книги, картони на сметки и други.
Zeron V/4 разполага с решение за управлението на дълготрайните активи, връзките им със счетоводните сметки, както и начисляването на счетоводни и данъчни амортизации. Поддържат се както линейни, така и нелинейни методи на амортизация. Поддържа се причисляването на активите към различни отдели и отговорни лица. Поддържа се и отнасянето на амортизациите към различни разходни центрове на компанията.
Бизнес процесите на Zeron V/4 поддържат най-различни задачи в бизнес процесите, които създават автоматично счетоводните записи на база на други търговски, производствени, сервизни и платежни задачи. Поддържат се и шаблони на често въвежданите ръчно счетоводни операции, както и модели на ускорено ръчно въвеждане на операциите, при които потребителят въвежда само част от информацията, например сумата с ддс а системата осчетоводява пълния запис по определен модел. При определени права на достъп се поддържа и корекция на въведените записи.
Zeron V/4 поддържа всички законово изисквани ДДС регистри. ДДС дневниците, декларациите и файловете се създават напълно автоматизирано, като се допускат и ръчни корекции на създадените в регистрите данни. Поддържа се и автоматизирано създаване на Интрастат пристиганията и изпращанията, както и необходимите файлове. Автоматизирано се начисляват курсови разлики и месечни преоценки на валутните салда. Бизнес процесите могат да се настроят след определени счетоводни операции салдата по сметките автоматизирано да се приключват/отнасят по предназначение.
Zeron V/4 поддържа и различни финансови инструменти като анализи на цялостните финансови показатели, анализи на паричните потоци, разрези в различни сечения на вземанията и задълженията, задаване на кредитни лимити и автоматизирано генериране на кредитни рейтинги за клиентите, разпределяне на приходите и разходите по вътрешнофирмени разходни центрове и други. Поддържа се създаването и проследяване изпълнението на разнообразни финансови бюджети.
Zeron V/4 разполага и със специална система за дефиниране на годишните счетоводни отчети. Те могат да са както Баланс, Отчет за приходите и разходите и Паричен поток, така и различни видове статистически справки и вътрешно фирмени отчети. Поддържа се вариант, при който определената справка се генерира в Zeron V/4 а след това данните й автоматично се разнасят в определени клетки на предварително създаден и оформен графично от потребителя шаблон в MS Excel.
Zeron V/4 е мащабна ERP система, конкурираща се освен с български и с международните ERP системи. Българските системи поддържат счетоводство по българските стандарти но много малка част от тях могат да се конкурират с мащабните възможности на Zeron V/4. Повечето международни системи имат мащабни възможности но не поддържат счетоводство по българските стандарти, не се поддържат кореспонденции между сметките и главни книги, някои дори нямат дебит и кредит. На счетоводните отдели на клиентите си Zeron V/4 ще предложи едновременно както мащабни функции сравними с тези на международно признатите ERP системи, така и пълнофункционално счетоводство по бълграските стандарти.
Zeron V/4 поддържа картотека на служителите с техните длъжности, снимки, домашен адрес и най-различни други характеристики. Поддържа се и информация за автомобилите, машините и оборудването, за което отговарят отделните служители. Поддържа се и информация за историята на заеманите длъжности.
Информацията за служителите може да бъде групирана по отдели, работни звена, цехове, бригади, екипи и други. Поддръжат се календари и работни смени. Може да бъде следено отработеното време. Различните решения на Zeron V/4 поддържат и планиране на свободни/заети служители и работа по проекти и други задачи в екип.
Чрез подсистемата за управление на бизнес процесите (BPM) могат да се дефинират и управляват бизнес процеси за наемане на служители, както и да се автоматизира работата с фирмени бланки за молби за отпуск, преместване, напускане, както и различни видове одобрение на тези действия от страна на мениджмънта.
Засега не планираме да разработваме собствен модул за работни заплати (ТРЗ) към Zeron но сме направили софтуерна връзка с различни програми за ТРЗ и Личен състав. След проучване на пазара избрахме за основен наш партньор за софтуер за работни заплати фирма "ЕмСофт" с програмен продукт "Стил". За информация за този продукт кликнете на връзките по-долу.
ВАЖНО: При закупуването едновременно на Zeron и програмния продукт за ТРЗ и ЛС "Стил" Вие получавате 10% отстъпка от общата стойност на закупените продукти (но не повече от 200 лева)
Моля обадете ни се за повече информация относно връзки на Zeron с други продукти за ТРЗ и ЛС.
"Business Intelligence - BI" идва от английски и означава "Бизнес изследване и анализи" и представлява система от специални видове справки, предназначени за анализи чрез задаване на въпроси и получаване на отговори. За разлика от масово използваните в ERP софтуерните продукти традиционни справки, които показват двуизмерна информацията по колони, BI справките показват информацията триизмерно във вид на куб с разрези и сечения. С помощта само на мишката Вие кръстосвате различни видове данни и по този начин задавате въпросите, а BI системата отговаря чрез сумиране на данните според получените сечения, както и с показване на конретните бизнес операции, от които се формират сумите по сеченията (drill down). BI справките на Zeron V/4 също така показват и динамични графики според получената от разрезите информация.
BI дава възможност на потребителите да анализират бизнеса си бързо и в най-големи подробности. Това е съвременна и уникална технология. Тя е най-добрата до момента в своя сегмент и спомага за осъществяването на преход от сбор от данни на отделни, несвързани или частично свързани един с друг информационни масиви към информация, въз основа на която се взимат управленски решения. В бизнес организациите тези решения са свързани основно с анализа и управлението на продажбите, клиентската база и управлението на финансите, печалбите и загубите и често са критични, особенно в период на финансова криза. Тъй като Zeron V/4 интегрира в себе си цялата възможна бизнес информация BI технологията разгръща пълната си ефективност като работи с целия информационен ресурс на дадената организация обединявайки го в единно цяло без да ограничава изходната информация - финансова, маркетингова, техническа и т.н. BI технологията ще Ви даде по-богата, по-добра и, не на последно място, по-разбираема от ползвателя инфoрмация.
За Business Intelligence може много да се напише, но само от подобни описания трудно ще се ориентирате за какъв точно принцип на работа става въпрос. Необходима Ви е реална BI демонстрация, на която за 10 минути ще разберете принципите и със сигурност ще се заинтригувате защото BI дава възможност на бизнес потребителите да работят с данните по начин близък до асоциативното мислене на човешкия мозък. BI справките са абсолютно задължителни за съвременния мениджър - веднъж започнете ли да ги използвате ще се чудите как сте се справяли без тях досега.
Кеширане на данните.
Zeron V/4 може да бъде настроен и да кешира данните, необходими за справките. "Кешът" е предварително сумиране и подготвяне на голям обем от данни за по-бързо зареждане. Тази система Ви спестява ценно време, когато искате да анализирате информация за по-дълъг период. Допълнително BI справките в Zeron V/4 могат да използват и OLAP функциите на SQL Server за по-голяма ефективност.
Прогнозиране.
Zeron V/4 може да бъде настроен и да прави прогнозиране на данните в конкретна справка. Чрез използване на различни статистистически модели на историята на данните в справката плюс автоматично формираните индекси за сезонност и пазарни тенденции да допълва показваните в справките данни с бъдещи данни. Така можете да добиете обща представа как ще изглеждат различни аспекти на бизнеса Ви до края на годината или през следващата година. Назначили сте нов персонал? Имате спад или ръст в продажбите? Как ще изглежда печалбата Ви през следващата година при новите условия? Прогнозирането постоянно ще Ви дава отговори на подобни въпроси.
Традиционни справки.
Разбира се, освен BI справки Zeron V/4 предлага и пълен набор от традиционния тип справки като списъци, описи, наличности, обороти, доставки и продажби, вземания и задължения. С традиционните справки също се работи по много интуитивен начин, като освен да разглеждате статична информация, можете и бързо да правите препратки от показваните в справката данни към включените в конкретен ред реални номенклатури, документи, цели процеси или отделни задачи в бизнес процесите, както и към други свързани справки, които влизат в допълнителна дълбочина на данните. Можете да конфигурирате таблични справки тип "Excel" и справки "нарисувани" в специален дизайнер изглеждащи подобно на "Word" или "PDF".
Потребителско конфигуриране.
Zeron V/4, също така, Ви позволява сами да конфигурирате всякакви нови видове традиционни и BI справки. Разполагате с цялата налична база данни при избора Ви каква информация да бъде показвана и с какви филтри да се показва. Конфигурирането на справки става бързо, удобно, на разбираем за Вас език, без да се налага да имате специални познания на професионалист по бази данни. Zeron V/4 Ви позволява да изтриете абсолютно всички конфигурирани във фирмата справки и да изградите наново само такива, които касаят точно Вашия бизнес, с Вашите конкретни наименования, показвани данни и филтри.
Файловете могат да бъдат прикачани към всяка една задача в бизнес процесите. Освен в бизнес процесите можете да прикачате файлове и към артикулите, контрагентите и другите номенклатури, например към определени артикули можете да прикачите техническа документация.
Zeron V/4 предлага и централизирана библиотека с външни файлове. Там бихте могли да прикачите файлове създадени с други програми (Word, Excel, Pdf, AutoCAD), които файлове често се използват във Вашата компания. За файловете в библиотеката могат да се зададат права за достъп кой да ги добавя, кой да ги разглежда и кой да ги редактира. Тези файлове освен да се разглеждат могат да се прикачат автоматично и към изходящите имейли генерирани директно от Zeron V/4. Всеки потребител разполага и със своя лична библиотека от външни файлове, достъпна само за него.
Всички прикачени външни файлове се съхраняват централно на сървъра. Това повишава сигурността им, както и позволява да се правят архиви едновременно на всички важни файлове в компанията. За файловете могат да бъдат задавани групи и други допълнителни описания, с които те да се каталогизират. Поддържа се и автоматично наименоване на файловете по определен от потребителя алгоритъм. Поддържа се и глобално търсене на файлове по ключова дума или фраза.
Във всяка по-сериозна компания постоянно се попълват вътрешнофирмени документи с определени стандартни бланки, създават се оферти с индивидуални текстове за всяка отделна сделка, подписват се договори с конкретни параметри и много други. Решението „Управление на Документооборот“ на Zeron V/4 адресира тези проблеми като предлага вградена, лесна за използване система за управление на формуляри, която решава проблемите със създаването, класифицирането, архивирaнето и търсенето на протоколи, оферти, договори и т.н.
Zeron V/4 разполага с вграден пълнофункционален текстов редактор (подобен на MS Word). С негоможете да създавате най-разнообразни фирмени документи като договори, изходящи писма, оферти, сервизни документи, технически описания, имейли и други. Текстовият редактор поддържа всякакви шрифтове, таблици, картинки и други. За да ползвате решението за управление на формуляри НЕ E необходимо да се инсталира MS Word или друга текстообработваща програма, достатъчен е само Zeron V/4.
Централно място в решението за управление на документооборота заема библиотеката с фирмени формуляри. Там могат да се създадат текстови шаблони на използваните в компанията бланки, договори, изходящи писма, изходящи имейли и други. След това чрез системата за управление на бизнес процеси (BPM) се изгражда пътя, който изминава определен документ във Вашата организация или къде определен текстов документ се явява като стъпка в ежедневните Ви процеси. Например можете да зададете формуляр за договор за продажба и да го сложите като задача "Попълване на договор" в бизнес процеса за „Продажби в страната“. Ако за пример приемем, че сте настроили процеса си за продажба в страната първо да се издаде оферта, след това ако по тази оферта ще има поръчка за продажба преди поръчката да трябва да се подпише договор. Тогава при достигане на етапа на поръчката системата автоматично ще отвори бланката на договора от фирмената библиотека, сама ще попълни полетата за данни на контрагента, стойността на договора или други настроени данни за автоматично попълване. Вие ще можете да правите или да не правите допълнителни промени по този конкретен договор в зависимост от правата си за достъп. Важно е да имате предвид, че Zeron V/4 чрез BPM системата си може да се настрои така, че в посочения пример офертата да се издаде от търговец, след това формуляра с договора за попълване автоматично да се прехвърли към юридическия отдел на фирмата Ви и след като се приключи с него системата автоматично пак да върне процеса към търговеца за издаване на поръчката за продажба. След като се приключи работата с формуляра системата ще пази пълна история на въведените формуляри, всеки един от тях към съответната му сделка.
Zeron V/4 поддържа също така варианти за попълване на бланки като след зареждането на бланката от фирмената библиотека на потребителя се дава възможност да попълни само предварително определени полета, без да може свободно да променя останалия текст. Поддържа се и корекция на въведените формуляри със запазване на предишните им версии. Подържа се задаване на поредица от действия свързани с обработката на документа от няколко последователни потребители, както и одобрение на финалния вариант от по-висшестоящ потребител. Поддържа се и система за централизирано номериране на формулярите с детайлна информация за всеки номер.
Поддържа се свободно търсене по избрана фраза в договори, оферти, формуляри, сервизни поръчки, имейли и всякакви други документи, въведени в системата. По всяко време (стига да имате съответните права за достъп) можете да експортирате въведените формуляри към Word, Excel, Pdf, Html, Текст и други.
За разлика от други подобни системи при Zeron V/4 управлението на документооборота е напълно интегрирано ведно със стандартната работа на бизнес процесите. По този начин вместо да се налага да купувате външна система, с отделно обучение и поддръжка Вие ползвате стандартни функции на основния си софтуер за цялостно управление на бизнеса.
Zeron® е софтуер, който ви дава възможността да имате цялата информация от вашата компания, синтезирана в различни справки, чрез които да виждате реалното състояние на нещата.
Информираността е в основата на правилните решения и от нея зависи успеха или провала на бизнес начинанията.
Решението поддържа следната функционалност:
- Заприхождаване бланки под строга отчетност.
- Местене бланки под строга отчетност между обектите на брокера.
- Анулиране бланки под строга отчетност.
- Застрахователна полица (процес за подписваческа процедура).
- Гъвкава поддръжка на разнообразни данни за застрахования обект.
- Подсещане за непопълнени бланки под строга отчетност към застрахователната полица.
- Квитанция към застрахователна полица.
- Отказ от застрахователна полица.
- Добавък към застрахователна полица.
- Автоматични осчетоводявания на процесите по застраховането.
- Автоматично изчисляване комисионните на брокера.
- Следене отстъпките към клиента.
- Процеси за настъпили щети по застраховането.
- Уведомяване на клиентите за изтичащи застраховки по телефон, имейл и смс.
- Справки към застрахователите.
Не всеки софтуер за управление на бизнеса е подходящ за Професионалните услуги тъй като те често нямат директно материално изражение, няма складови наличности или необходими материали. Други услуги пък само съпътстват търговските, транспортните, производствените и сервизните операции. Каквито и услуги да извършвате Zeron V/4 може да Ви предложи информационно решение.
Zeron V/4 поддържа артикули от тип услуга, чрез които можете да дефинирате картотеката на извършваните и предлаганите от Вас професионални услуги. Тези услуги могат да имат и единици мерки за количество или време. Поддържат се и разнообразни ценови листи на извършваните услуги. Освен за продажбите могат да се въвеждат данни и за доставените услуги като тяхната стойност може автоматично да се разпределя от системата върху стойността на доставените стоки, които дадена услуга е съпътствала (транспорт, застраховки, товаро-разтоварни и други).
Много често предлаганите услуги са на абонаментен принцип и се фактурират регулярно на клиентите. Zeron V/4 поддържа артикули тип абонамент, които също могат да бъдат подредени в картотека и да им се зададат разнообразни ценови листи но се следи и времето, за което са били фактурирани. При изтичане на срока, за който даден абонамент е бил фактуриран Zeron V/4 автоматично ще уведоми отговорните служители, че трябва да се фактурират определени абонаментни услуги на определени клиенти за определени срокове. Също така чрез решението за управление отношенията с клиенти могат автоматизирано тези фактури за абонаменти да се разпратят до клиентите или клиентите да бъдат предварително уведомявани чрез имейл, sms или писма, че изтича валидността на услуги, за които са абонирани.
Поддържа се картотека със сключени договори за абонаменти услуги. За всеки договор се поддържа детайлна информация кой е клиента, вида на услугите, периода на валидност и договорените цени. Тези договори могат да бъдат и автоматично генерирани в процесите за продажба на нови клиенти.
В бизнес процесите за услуги по сервиз или техническа поддръжа могат да се поставят задачи, които автоматично проверяват и сигнализират дали обслужвания клиент е с валиден абонамент. Също така се поддържат и задачи в бизнес процесите, в които се отчита отработеното време и кое е платено и кое не. Поддържат се и календари на служителите извършващи услуги, в които автоматично постъпват задачи по изпълнението на услугите.
Имаме опит и конкретни клиенти в най-различни бизнеси с професионални услуги като Счетоводни къщи, Адвокатски кантори, Поддръжка на етажна собственост, Почистване, Озеленяване, СОТ охранителни фирми, Инкасо, Физическа охрана, Граждански трезори, Кабелни оператори, Застрахователни брокери, Софтуерни фирми и много други.
Управлението на холдингова група от фирми е предизвикателство за всяка ERP система. Но то е много важно за организациите за да могат те да работят синхронизирано и ефективно. В Zeron V/4 сме се постарали потребителите да разполагат с необходимия набор от инструменти за управление на холдингови структури. Инструментите са в три основни направления: Холдингови номенклатури, Холдингови бизнес процеси и Холдингови справки.
Първото важно действие в Zeron V/4 е да се настроят базите данни на отделните юридически лица да работят в холдингова структура. Всяка отделна фирма може по всяко време да се свърже към холдинг, да се отдели като самостоятелна или да се свърже към друга холдингова структура.
Холдинговите номенклатури позволяват всички или част от артикулите, контрагентите, счетоводните сметки и другите номенклатури да се синхронизират (уеднаквяват) между фирмите в холдингова група. Синхронизацията става в реално време.
Холдинговите бизнес процеси позволяват задачите от бизнес процес в една фирма на опредлен етап да намират своето продължение в бизнес процес на друга фирма в холдинга. Системата за управление на бизнес процеси на Zeron V/4 дава неимоверна гъвкавост на това решение. Свързването на бизнес процесите може да става на всякакъв етап. Например Поръчката за доставка в една фирма да премине в поръчка за продажба в друга фирма. След това когато поръчката за доставка във втората вирма стане експедиция това веднага да рефлектира в доставка в първата фирма. Същото важи и за фактурите и много други видове задачи в бизнес процесите на Zeron V/4.
Холдинговите справки дават възможност да се правят справки с данните на всички или конкретно избрани фирми в холдинговата структура. Избора данните на кои фирми да се включат в холдинговите справки е динамичен, тоест може в рамките на секунди потребителя да зареди консолидирани данни от свободно избрани фирми.
Zeron V/4 поддържа и холдингово планиране. С този инструмент могат да се правят търговски и счетоводно-финансови бюджети едновременно на всички фирми в холдинга, както и може да се прави планиране на доставките едновременно за всички фирми в холдинговата структура.
Импорт на данни от външни системи:
- Еднократни импорти.
Поддържа се специална система за бърз импорт на данни от външни системи през MS Excel за всички видове номенклатури: Артикули, Контрагенти, Контакти, Складове, Сметкоплан и други. Поддържа се импорт и на начални счетоводни салда, счетоводни обороти и складови наличности.
- Периодични импорти като стъпка в процесите.
Процесите на Zeron V/4 поддържат задачи за импорт на данни от външни системи като стъпка в процесите. Обикновенно това са данни от машини или някакъв вид контролери или текущи поръчки, фактури, работни заплати или други документи от външни софтуерни продукти.
Поддръжат се ECOD/EDI, импорт на банкови извлечения и други стандартни формати.
- Уеб услуги за връзка с онлайн магазини и B2B портали в реално време.
Поддържа се и директна онлайн връзка за обмен на данни между Zeron V/4 и други софтуерни системи като онлайн магазини, фирмени портали за поръчки от клиенти, както и други случаи, при които външен софтуер комуникира директно със Zeron V/4. Изградили сме гъвкав начин на онлайн комуникация с външни системи, която позволява да се обменят практически всякакъв вид данни в реално време.
Експорт на данни към външни системи:
- Ръчен експорт на данни
Всички справки в Zeron V/4 могат да бъдат експортирани с един клик на мишката към MS Excel,MSWord,Pdf,Html,Xml,Text и другиформати.
- Периодични експорти като стъпка в процесите.
Подобно на периодичните импорти Zeron V/4 поддържа и задачи за експорт на данни като стъпка в процесите. Обикновенно това са MS Excel, MS Word или Pdf файлове на оферти, фактури или справочна информация предназначена за четене от външни за фирмата лица или от външни системи. Поддръжа се и ECOD/EDI,eFactura и други стандартни формати.
VBH развива своята дейност в световен мащаб. Световноизвестни производители ни доверяват техните изделия, а предприятия производители и занаятчии разчитат на нас за своите нужди от материали и помощ. При това нашите партньори залагат на комплексните VBH достижения: