
Zeron® Customer Relationship Management (CRM)
Идеята на системите от тип CRM е да се улеснят и координират всички действия, които се предприемат в отношенията с клиентите като крайната цел е повишаване на успеваемостта при продажбите и подобряване на следпродажбеното обслужване на клиентите. Управляват се процесите по комуникацията с клиентите (телефонни разговори, имейл, срещи, писма, факсове и т.н.). Също така се управляват и координират действията на отделните търговци така че те по-добре да работят в екип по отделните проекти. Важен момент е, че в системите от този тип влизат и всички файлове на договори, оферти, протоколи и т.н. в единна картотека за отделните клиенти. Управляват се и маркетингови кампании. CRM системите също така следят и управляват времетраенето на събитията с цел заплащането на това време от клиента или с цел оптимизацията на броя на служителите необходими за изпълнението на задачите.
CRM софтуерът е важна част от всяка съвременна компания, на пазар, в който удовлетворението на клиентите е все по-ключова съставка на продажбите и репутацията на търговеца.
-
Автоматизиране на продажбите
Управление на продажбения процес от планирането, "ухажването" на потенциалния клиент, през поръчките до преустановяване на взаимоотношенията с него
-
Автоматизиране на маркетинга
Управление на маркетингови кампании, сегментиране и генериране на потенциални клиенти, рейтинг на най-добрите клиенти
-
Автоматизиране на следпродажбеното обслужване
Консултации, техническа поддръжка, обработка на запитвания и проблеми Мониторинг и статистика. Анализ на поведението, посещенията и бизнес резултатите
-
CRM частта на нашият софтуер е интегрирана в основната система
Интерфейсът за работа с CRM задачите в Zeron® V/4 е максимално опростен и търговците заедно с всички останали служители работят само в една система, като на финала мениджмънта може да проследява много по-ефективно какво се случва във фирмата.
- ERP ERP означава Enterprise Resource Planning (Планиране Ресурсите на Предприятието). ERP интегрират всички процеси в едно цяло. Те използват единна база данни за всичките си модули.
- BPM "Business Process Management" означава "Управление на бизнес процеси" и представлява най-съвременен бизнес подход, чрез който се цели по-голяма ефективност на работа в организациите.
- BI "Бизнес изследване и анализи" е система от специални видове справки, предназначени за анализи чрез задаване на въпроси и получаване на отговори. BI справките показват информацията триизмерно във вид на куб с разрези и сечения.